Behandlingslokale

Priser og betaling

Zoneterapeutuddannelsen koster 77.000 kr. (74.000 kr. ved den fulde betaling før kursusstart).

Prisen afspejler en lille skoles engagement i dig som elev. Du er aldrig alene, og skulle du komme i en uforudset situation undervejs, findes der altid en løsning. (På det hold som er igang nu har to elever født i sommerferien og har baby med i skole, og nogen gange far). Der er højt til loftet og intet er for stort eller småt til dialog. Hjælpen strømmer i en lind strøm lige fra hjertet:). Ingen discount her, hverken på prisen eller kvaliteten.

Dette inkluderer undervisning i:

• Zoneterapi, herunder undervisning i meridianer, i den kinesiske fem-elementslære, i fertilitet, graviditet og fødsler og i zoneterapi til babyer og børn: 255 timer
  • Akupressur: 5 timer
  • Biopati: 15 timer
  • Kost og ernæring: 15 timer
  • Opstart af klinik, regnskab og markedsføring: 15 timer
  • Psykologi: 50 timer
  • Intro til osteopati: 5 timer
  • Visuel diagnose: 15 timer

Samt:

• Førstehjælpskursus: 6 timer (på egen regning)
  • Alle undervisningsmaterialer

Herudover skal man påregne selv at betale for undervisning i anatomi og fysiologi og sygdomslære. (9.900 kr.) og for førstehjælpskursus.

Hvis man får merit i nogle af fagene, reduceres prisen på uddannelsen. Dette aftales nærmere med skolelederen.

Det er muligt at lave en rentefri afdragsordning med skolen sådan at man op til uddannelsesstart betaler 14.600 kr. og efterfølgende hver den første i måneden i 24 måneder betaler et afdrag på 2.600 kr.

Hvis man betaler uddannelsens fulde pris ved uddannelsens start, gives en rabat således at den samlede pris på uddannelsen er 74.000 kr.

‘20 years from now you will be more disappointed by the things that you didn’t do, than by the ones you did do’

MARK TWAIN

Tilmeld dig næste hold

Nyt hold starter torsdag den 22. august 2024. Undervisningen vil ligge hver torsdag kl. 16-20.30. Vi er i gang med at reservere pladser på holdet, men der er stadig flere pladser tilbage. Måske er det lige præcis dig som skal være med til at lære et absolut fantastisk og alle steder anvendeligt håndværk?